Podľa hovorcu Asociácie českých cestovných kancelárií a agentúr Toma Okamuru je to doposiaľ len tretí podobne zameraný katalóg zájazdov v Európe. Jeden je zameraný na zákazníkov z nemecky hovoriacich štátoch a ďalší vychádza vo Veľkej Británii. „Je to dobrý marketingový ťah. Zameriava sa na klientelu, ktorá doteraz nebola zacielená,“ dodal.
Homosexuáli sú podľa Okamuru väčšinou vzdelaní a dobre situovaní zákazníci a ich výška nákladov je vyššia ako u heterosexualov, pretože tí sa musia starať aj o deti. Napríklad v USA bola vlani priemerná dovolenková útrata homosexuálnych turistov podľa Okamuru 800 dolárov na osobu, u heterosexualov to bolo 540 dolárov.
Katalóg ponúka 30 destinácií na štyroch kontinentoch a postupne by sa mal rozšíriť na minimálne 50 destinácií. Okrem pobytových zájazdov v obľúbených miestach pri mori, ako sú Baleárske ostrovy, Maledivy alebo Mykonos, ponúka aj špecializované plavby loďou, poznávacie zájazdy a eurovíkendy v tradičných gay a lesbických mestách, ako je Barcelona, Štokholm, Lisabon alebo Berlín.
V ponuke Pink Go sú najmä hotely prívetivé k homosexuálnej menšine, ale kancelária počíta aj so zaradením kategórií „only gay“ alebo „only men“. Podľa predstaviteľa českej gay a lesbické komunity Janisa Sidovského homosexuáli uvítajú najmä pocit istoty, že ich na dovolenke nebude nikto napádať alebo sa pohoršovať, že spolu žijú dvaja ľudia rovnakého pohlavia na izbe.
ESO travel je jednou z najväčších špecializovaných kancelárií na exotickú dovolenku v Českej republike. Za rok 2009 vykázala obrat 694 miliónov českých korún a odbavila 15 580 klientov.