Prvým autom vyrábaným pod značkou Zastava bol model 750, čo nebolo nič iné, ako licenčne vyrábaný Fiat 600. Jeho výroba začala na začiatku 60-tych rokov minulého storočia a skončila až v roku 1981. Aj to je dôkaz toho, aký nenáročný bol juhoslovanský automobilový trh. Malá kúpyschopnosť obyvateľstva držala Zastavu 750 viac ako dvadsať rokov pri živote.
V roku 1971 zaviedli v podniku licenčnú výrobu ďalšieho modelu Fiat. Bol ním populárny Fiat 128, v Juhoslávii označovaný ako Zastava 101. Dostal pozmenenú prednú masku a neskôr sa okrem verzie s karosériou pripomínajúcou sedan začal vyrábať aj kratší hatchback. Ten je dobre známy aj našim motoristom.
O desať rokov neskôr sa do výroby dostalo Yugo 45, na európskych trhoch nazvané Koral. Ten mal základ v modeli Fiat 127. V roku 1985 sa Yugo Koral dokonca objavilo na trhu v USA, kde bolo s cenou necelých 4000 USD s prehľadom najlacnejším novým autom. Po piatich rokoch sa Yugo potichu s hanbou z USA stiahlo a už nikdy sa balkánske autá v Amerike neukázali.
Na začiatku 90-tych rokov minulého storočia pokračovala výroba modelu 102, no bombardovanie spojeneckých vojsk ukončilo akýkoľvek vývoj aj produkciu a zničené výrobné linky sa podarilo obnoviť až v roku 2006, kedy začal Srbský závod produkovať Zastavu 10. Pod sympatickým názvom sa ukrýva licenčný Fiat Punto II.
11. novembra bola ukončená výroba posledného exemplára Yugo Koral, zároveň bola pozastavená aj výroba Zastavy 10. Továreň Zastava počas svojej histórie vyrobila až 4,2 milióna vozidiel, z ktorých 700 000 exportovala. Fiat začal s dôkladnou rekonštrukciou celého závodu, aby v roku 2010 spustil výrobu malého modelu s pracovným názvom Topolino. Jeho základnú verziu bude poháňať len dvojvalcový motor, ktorý má údajne dostať aj prepĺňanie a s ním dosahovať výkon až 66 kW (90 k).