Malé Fiaty sa vždy predávali ako teplé rožky, to čo predvádza malá Panda poslednej generácie však pomaly začína prekračovať aj štandardy, na ktoré sú v Turíne zvyknutí.
Presne po šiestich rokoch zbehla z výrobných pásov poľského závodu v Tychy Panda, ktorá má na výrobnom štítku vyrazené poradové číslo 1 500 000. Manažment Fiatu je s Pandou spokojný a napriek tomu, že je na trhu šesť rokov (čo je vek, ktorého sa v dnešnom svete niektoré generácie áut ani nedožijú), neprešla žiadnym faceliftom a jej predaje neustále rastú.
Za všetko hovorí aj skutočnosť, že napriek kríze Fiat tento rok očakáva rekordné predaje tohto rodinného mini. Počíta s predajom 285 000 kusov. Tie by mohli nájsť svoje miesto najmä na najväčších trhoch, ktorými sú Poľsko, Taliansko, Anglicko a Južná Afrika. Od roku 2004 (v tomto roku získala titul Auto roka) je Panda najpredávanejším autom vo svojom segmente.
Za úspechom Pandy musíme vidieť aj odvahu automobilky ponúknuť veľké množstvo jej verzií. A nielen počtu motorizácií, ale aj špecificky upravených verzií spĺňajúcich požiadavky veľkej skupiny zákazníkov. V ponuke tak okrem bežných verzií s motormi 1.1i, 1.2i a 1.3 MTJ nechýba vyslovene pracovná Panda 4×4, štýlovejšia Panda 4×4 Climbing, terénna Panda 4×4 Cross, športová Panda 100HP a Panda CNG spaľujúca zemný plyn. Vtip je v tom, že Fiat neplytval peniazmi na výrobu rôznych karosárskych verzií (všetky Pandy majú rovnakú päťdverovú karosériu) a napriek tomu dokázal ponúknuť niekoľko charakterovo úplne odlišných áut.
V Tychy sa okrem Pandy vyrába aj Fiat 500 a sesterský Ford Ka.