Podľa slov CEO Aston Martinu Dr. Ulricha Beza je toto auto kombináciou najmodernejších technológií a ručnej výroby. Základ Astonu One-77 totiž tvorí po vzore špeciálov DTM karbónový monokok, ktorý je ľahký a pevný. Hliníková karoséria je vyrábaná ručne.
Na pohon slúži 7,3 litrový atmosférický dvanásťvalec, ktorý dosahuje približne 515 kW (700 k). Oficiálne technické údaje si totiž automobilka ešte stále necháva pre seba. Nový model je ešte vo finálnej fáze testovania, na ktorého konci by mal Aston Martin One-77 dosahovať maximálnu rýchlosť vyše 320 km/h a zrýchľovať na stovku za 3,5 sekundy. Hmotnosť by sa mala pohybovať okolo 1500 kg.
Agregát má svoj pôvod v klasickom šesťlitrovom dvanásťvalci od Astonu, ktorému ho pomáhala upraviť špecializovaná firma Cosworth. Vďaka mazaniu so suchou olejovou skriňou sa podarilo motor umiestniť až o 10 cm nižšie, ako ho majú ostatné dvanásťvalcové modely od Astonu. Pomohlo to posunúť ťažisko auta nižšie. Agregát je spojený s novou šesťstupňovou robotizovanou sekvenčnou prevodovkou, ktorá sa ovláda pádlami pod volantom. Výkon putuje výhradne na zadné kolesa.