Spomínaný balíček úprav zahŕňa znížený a pritvrdený podvozok, nové zloženie pneumatík s vyššou priľnavosťou, upravené nastavenie elektromagnetických tlmičov a ešte o niečo športovejší zvuk. Ferrari 599 GTB Fiorano vybavené týmto balíčkom spoznáte podľa agresívnejšej masky chladiča a špecifických 20-palcových diskov kolies z ľahkej zliatiny. V interiéri je oproti štandardnej verzii použité ešte väčšie množstvo karbónu.
Schumacher na tomto vylepšenom dvanásťvalcovom kupé odkrúžil 20 kôl na okruhu Fiorano v rámci „značkového“ vodičského kurzu „Pilota Ferrari“. Ten je už 15 rokov organizovaný pre majiteľov vozidiel so vzpínajúcim sa žrebcom na kapote. Jeho hlavným cieľom je to, aby majitelia spoznali limity svojho auta a vedeli, čo si s autom môžu dovoliť na okruhu, ale aj v bežnej premávke. Nie je totiž umenie ísť rýchlo. Oveľa väčšou výzvou je zvládať auto za každých podmienok a vedieť adekvátne reagovať na krízové situácie.