Python je skonštruovaný z nehrdzavejúcej ocele a sklených vlákien. Dizajn prednej časti si požičal z Dodge RAM, no vzadu jasne kraľuje Corvette. A nielen vzhľadom. Pod zadnou kapotou sa totiž ukrýva srdce z Corvette. Firma WaterCar dodáva kompletné auto bez motora. Zákazník si potom vyberie pohonnú jednotku podľa vlastného gusta a hrúbky peňaženky.
Šasi je uspôsobené tak, aby bez problémov prijalo do svojich útrob motory sérií LS1 až LS9. To znamená výkonový rozsah od 260 kW (354k) do 476 kW (647k).
Python stojí približne 115 000 eur, za motor a montáž si však treba priplatiť ďalších 20 – 34 000 eur. Za svoje peniaze dostanete stroj, ktorý si poradí s každou riekou a jazerom, problémom by nemalo byť dokonca ani more.
Na suchu dosiahne Python maximálnu rýchlosť viac ako 160 km/h (závisí od motorizácie). V šprinte na semaforoch táto loďka pokorí drvivú väčšinu dnešnej produkcie. Zrýchlenie z nuly na 100 km/h trvá 4,5 sekundy. Na vode sa môžete plaviť rýchlosťou až 100 km/h. Pritom zmena z cestnej verzie na loď trvá pár sekúnd. Stačí vojsť autom do vody, zaradiť neutrál, zapojiť dýzový pohon, potom stlačením gombíka zasunúť kolesá a môžete sa plaviť.
Interiér je zariadený v námorníckom štýle. Dve kapitánske stoličky a vzadu lavica pre štyroch plavčíkov. Ak by niektorý z nich počas divokej plavby vypadol cez palubu (bezpečnostné pásy sú k dispozícii, ale na vode sa neodporúčajú), pohodlne môže nastúpiť dverami. Vysoké bočné prahy zabránia vniknutiu vody na palubu.
Podľa slov výrobcu Python je „viac ako vhodný“ na ťahanie vodných lyžiarov a wakeboardistov. Samozrejme len na vode.