Voľba padla prekvapivo na Maserati a jeho model GranCabrio. Ale keďže Maserati je súrodencom Ferrari v rámci koncernu Fiat, je to poriadku. Navyše sa pomaly začína sezóna kabrioletov a malé marketingové „postrčenie“ novému GranCabriu určite nezaškodí.
Alonsove GranCabrio má pod kapotou osemvalec s objemom 4,7 litra s maximálnym výkonom 323 kW (440 k). To ja asi polovica z toho, čo má pod nohou počas pretekárskeho víkendu. Prvé štvorsedadlové otvorené Maserati si Fernando Alonso nakonfiguroval podľa vlastnej chuti. Karoséria je v laku Grigio Granito (granitová šedá), interiér je potiahnutý kombináciou béžovej a bordovej kože.
Počas svojho prvého pôsobenia v Renaulte jazdil Fernando na Mégane RS, ale viac-menej iba na špeciálnych marketingových akciách. Po prestupe do tímu McLarenu mu dali k dispozícii Mercedes-Benz SLR McLaren 722. Ten si však užíval iba počas sezóny 2007, keďže v roku 2008 už opäť jazdil za Renault.