Do čitateľskej ankety Veterán roka, ktorú pravidelne organizuje The New York Times sa tento rok prihlásilo až 651 veteránov. Z nich postúpilo 30 najlepších do finále, v ktorom všetkých porazila neznáma Tatra 87. Zvolilo ju 16 % všetkých hlasujúcich. Samotné noviny napísali, že vyhralo auto z neznámej továrne v malej krajine na východe strednej Európy.
Majiteľom auta je Paul Greenstein, ktorého otec má údajne český pôvod. K Tatrám má preto Paul pomerne blízky vzťah.
Tatra 87 sa azda najviac preslávila ako luxusná limuzína, ktorou sa počas 2. svetovej vojny dôstojníci nemeckej armády často vydávali na nočné výjazdy za zábavou. Zadný pohon a motor za zadnou nápravou však vyžadovali určité návyky, ktorých absencia sa spolu s alkoholom v krvi často podpisovala pod smrteľné nehody. Nakoniec sa ich v Tatrách 87 zabilo toľko, že vrchné velenie nemeckej armády presadilo koniec výroby T87.
Tatry 87 slúžili počas vojny aj ako limuzíny na pašovanie ruských vedcov za železnú oponu. Všetko sa to vždy odohrávalo vo Viedni, kde britská tajná služba využívala T87 s ruskými poznávacími značkami . Historické pramene dokladajú, že v čase týchto akcií mali Briti k dispozícii až 11 upravených Tatier 87.
T87 preslávili aj cestovatelia Zikmund a Hanzelka, ktorí sériovým autom bez akýchkoľvek úprav prešli v rokoch 1947 – 1950 takmer celý svet.
Celkovo bolo z Tatry 87 vyrobených 3023 kusov. Nahradila ju Tatra 603.