Vezmite si napríklad také skútre. Sú malé ľahké a svojim využitím v mestskej premávke priam predurčené k tomu aby presedlali z benzínu na elektrickú energiu alebo vodík. Keďže ich majitelia nenajazdia denne cestou do práce a späť zväčša viac ako päťdesiat či šesťdesiat kilometrov, nebudú musieť riešiť ani otázku, kde cestou dobiť svoje „batérie“ alebo či je na diaľniciach dostatočne hustá sieť čerpacích staníc na vodík.
V japonskej metropole sa objavilo hneď niekoľko jednostopových konceptov bez výfuku, ktoré majú do sériovej výroby možno oveľa bližšie, ako by sa mohlo zdať.
Yamaha predstavila futuristické dvojčatá EC-f a športovejšie ladený EC-fs, ktoré využívajú ako zdroj energie moderné líthium-iónové batérie. Originálne riešený „kĺbový“ rám je vyrobený z hliníka a motor je umiestnený priamo v zadnom kolese. Oveľa reálnejší sa zdá koncept jednoduchého a ľahučkého jednomiestneho skútra EC-03 s batériami pod sedadlami.
Zo zásuvky tankuje aj motocyklová štúdia Honda EVE-neo. Jednomiestny skúter by sa mohol uplatniť vďaka dlhému zadnému nosiču napríklad aj v doručovateľských či poštových službách.
Suzuki vytiahla zo svojej dielne technologicky oveľa náročnejšiu predstavu o „zelenom“ motocykli budúcnosti. Prestavala totiž svoj luxusný skúter Burgman na vodíkový pohon. Zásoba vodíka je uskladnená nádrži s tlakom 700 barov a na elektrickú energiu sa mení v palivových článkoch. Žiadne bližšie informácie Suzuki síce neuviedla, no skutočnosť, že je to po prototype Crosscage z roku 2007 už jej druhý príspevok na túto tému, naznačuje reálnosť sériovej výroby.