GSX-R600
Nová GSX-R600 má redizajnovaný rám a skrátený rázvor o 15 mm oproti poslednému modelu, kratšia vzdialenosť medzi kolesami zároveň novému modelu zaručí lepšiu ovládateľnosť. Vpredu využíva vidlicu BPF (Big Piston Fork) a o spomalenie sa starajú brdy Brembo Monoblock.
Okrem toho prešiel inovačným procesom aj motor, ktorý má odteraz nižšie mechanické straty. Výsledkom je vyšší výkon aj krútiaci moment v nízkych a stredných otáčkach. Vylepšenia motora dopĺňajú revidované prevody, čo spolu s poklesom hmotnosti o 9 kg v konečnom dôsledku znamená zníženie spotreby asi o 10 % oproti poslednému modelu.
GSX-R750
Podobný recept bol použitý aj pri vylepšovaní modelu GSX-R750, ktorý je po novom ľahší o 8 kg. Dostal nový rám, BPF vidlicu, monobloky od Bremba a úspornejší motor. Okrem toho rozdiel oproti starému modelu je aj v kratšej nádrži a širších riadidlách.
GSR750
Úplne novým modelom je „naháč“ GSR750. Kombinuje futuristický dizajn s ostrými líniami a vlastnosti „streetbiku“. Na pohon slúži upravený motor z modelu GSX-R750, ktorý sídli v oceľovom rúrkovom ráme.
Pruženie vpredu zabezpečuje 41-milimetrová „upside down“ vidlica s nastaviteľným predpätím. Spomalenie majú na starosti kotúče s priemerom 310 mm vpredu a 240 mm vzadu spolu s brzdičmi Tokico, resp. Nissin. Suzuki bude pri tomto modeli ponúkať za príplatok aj ABS.