Suzuki odhalilo novinky pre rok 2011

Suzuki sa na výstave Intermot popýšilo tromi novinkami pre modelový rok 2011. Podávajú lepšie výkony a zároveň si za to pýtajú menej.

20.10.2010 10:22
Suzuki GSX-R600 Foto:
Suzuki GSX-R600
debata

GSX-R600

Nová GSX-R600 má redizajnovaný rám a skrátený rázvor o 15 mm oproti poslednému modelu, kratšia vzdialenosť medzi kolesami zároveň novému modelu zaručí lepšiu ovládateľnosť. Vpredu využíva vidlicu BPF (Big Piston Fork) a o spomalenie sa starajú brdy Brembo Monoblock.

Suzuki GSX-R600 Foto: Suzuki
Suzuki GSX-R600 Suzuki GSX-R600

Okrem toho prešiel inovačným procesom aj motor, ktorý má odteraz nižšie mechanické straty. Výsledkom je vyšší výkon aj krútiaci moment v nízkych a stredných otáčkach. Vylepšenia motora dopĺňajú revidované prevody, čo spolu s poklesom hmotnosti o 9 kg v konečnom dôsledku znamená zníženie spotreby asi o 10 % oproti poslednému modelu.

GSX-R750

Podobný recept bol použitý aj pri vylepšovaní modelu GSX-R750, ktorý je po novom ľahší o 8 kg. Dostal nový rám, BPF vidlicu, monobloky od Bremba a úspornejší motor. Okrem toho rozdiel oproti starému modelu je aj v kratšej nádrži a širších riadidlách.

Suzuki GSX-R750 Foto: Suzuki
Suzuki GSX-R750 Suzuki GSX-R750

GSR750

Úplne novým modelom je „naháč“ GSR750. Kombinuje futuristický dizajn s ostrými líniami a vlastnosti „streetbiku“. Na pohon slúži upravený motor z modelu GSX-R750, ktorý sídli v oceľovom rúrkovom ráme.

Suzuki GSR750 Foto: Suzuki
Suzuki GSR750 Suzuki GSR750

Pruženie vpredu zabezpečuje 41-milimetrová „upside down“ vidlica s nastaviteľným predpätím. Spomalenie majú na starosti kotúče s priemerom 310 mm vpredu a 240 mm vzadu spolu s brzdičmi Tokico, resp. Nissin. Suzuki bude pri tomto modeli ponúkať za príplatok aj ABS.

debata chyba
Články podľa značiek