Aygo Crazy bude mať svetovú premiéru na Britskom medzinárodnom autosalóne v Londýne; ide o jediný funkčný prototyp „nákupného super auta“, ktoré posúva hlavné kvality modelu Aygo na vrcholnú hranicu. Keďže má skôr ducha rely skupiny B než driftovania (jazda v šmyku) kategórie D1, je to auto, pri ktorom je všetko zamerané na radosť z jazdy: bez akýchkoľvek elektronických podporných systémov, bez posilňovača riadenia a bez ABS sa jazdnými vlastnosťami približuje skôr k motokáre.
Pre Aygo je príznačné, že pod svojou karosériou, vyrobenou na zákazku, skrýva viac „svalov“, ktoré sú sprevádzané 17-palcovými zliatinovými kolesami a pneumatikami Goodyear 225/45. Zadné krídlo vozidla Aygo Crazy z karbónových vlákien je čiastočne prevzaté priamo z pretekárskych automobilov americkej série Champ Car, ktoré jazdia rýchlosťou až 320 km/hod.
Aygo Crazy má motor Toyota 1.8 VVT-i, ktorý bol vo výbave poslednej generácie vozidiel Celica a MR2 Roadster; motor je uložený vzadu a poháňa zadné kolesá cez päťstupňovú manuálnu prevodovku Roadster. Pridaním konverznej zostavy Toyota Motorsport turbo sa zvyšuje výkon na 200 koní a krútiaci moment na 240 Nm.
Sériová verzia pritom disponuje výkonom maximálne 68 k a 93 Nm! Aby sa zvládol väčší výkon motora, bol prepracovaný chladiaci systém na mieru s veľkým, vpredu usadeným hliníkovým chladičom. S hmotnosťou len 1 050 kg môže Aygo Crazy dosiahnuť maximálnu rýchlosť až 204 km/hod.(!) ale nielen rýchlosť definuje kvalitu tohto konceptu.
Zavesenie kolies MacPherson s vinutými pružinami je prevzaté z modelu MR2 Roadster. Nastaviteľné tlmiče Tein ďalej vyostrujú dynamický výkon a predný aj zadný rázvor kolies je v porovnaní so sériovou verziou zväčšený o 25 mm.
Kabína vozidla, ktorú dokončovala špecializovaná firma na vnútorné úpravy O’Rourke, má špeciálne vyrobené športové sedadlá so štvorbodovými bezpečnostnými pásmi a plnohodnotný ochranný rám.