V kategórii Quad odštartovalo 30 jazdcov z celej Európy. Počas prvých metrov súťaže sa Slováci hlavne zoznamovali s traťou a pomaly si zvykali na nové stroje.
Štart španielskej baje bol v nádhernom areáli Motoland v meste Alcaniz, kde bol zároveň úvodný prológ. Keď je v Španielsku leto, treba počítať s poriadnym prachom. Slovenskí jazdci ho nazvali púder a v kombinácii so 40°C to bola hotová pohroma.
V piatok jazdcov čakali dve špeciálne sekcie s dĺžkami 216 km a 113 km, plus prejazd do mesta Teruel na prvý veľký servis. Martin Antal sa usídlil na 6. mieste a Miro Abrahám na dvanástom. Ešte v piatok večer sa štartovné pole a celý servis presťahovali späť do mesta Zaragoza.
Hneď ráno bolo pripravených 133 km SS3 a v druhej polovici dňa 236 km SS4. Dôležitú úlohu zohral asistenčný tím, ktorý najazdil na servisnom aute značky Iveco od spoločnosti Auto Impex množstvo kilometrov a musel sa presúvať až do piatich rôznych servisov.
Po prvej polovici sa Antal posunul na 5. miesto a pripravoval sa zaútočiť na popredné priečky. Abrahám ho nasledoval. V druhej SS dňa však zaskočil oboch jazdcov rovnaký technický problém, ktorý sa podarilo na mieste odstrániť, na rozdiel od ďalších ôsmich súťažiacich, ktorí to museli vzdať. Dlhé prašné úseky sa totiž striedali s hlbokými brodmi. Prach a voda postupne vytvárali na vzduchových filtroch tvrdú betónovú škrupinu, ktorá obmedzovala prívod vzduchu k motoru.
Na poslednú nedeľnú špeciálku, merajúcu 136 km, sa Slováci svedomito pripravili. Po troch mimoriadne náročných dňoch a kilometroch, o ktorých tvrdili, že boli oveľa ťažšie ako trate Central Europe Rally, skončil Antal v celkovom hodnotení na 6. mieste a vo svojej kategórii druhý. Abrahám nakoniec obsadil 11. pozíciu celkovo a v kategórii nad 500 cm3 skončil na 4. mieste.
Aj táto súťaž priniesla Quad Extrem Slovakia Teamu veľa cenných skúseností. V auguste ho čaká ďalší podnik seriálu FIA International Cup for Cross Country Bajas, ktorý sa bude 21.-24. augusta konať na známych tratiach v Maďarsku pod názvom HunGarian Baja 2008.