Pod kapotou Chevroletu Cruz budú na výber tri pohonné jednotky. Dva zážihové atmosféricky plnené agregáty s variabilným časovaním ventilov a jeden turbodiesel. Menší zážihový motor bude mať objem 1,6 litra a výkon 82 kW (112 k). Väčšia „jedna-osmička“ bude produkovať 103 kW (140 k). Tieto motory majú oproti svojim predchodcom vyšší výkon, nižšiu spotrebu a s tým spojenú nižšiu produkciu emisií. Nový vznetový agregát bude mať objem rovné dva litre a bude disponovať výkonom 110 kW (150 k). Jeho krútiaci moment dosahuje hodnotu 320 Nm. Všetky motorizácie budú štandardne dodávané s päťstupňovou manuálnou prevodovkou. K dispozícii bude aj nový šesťstupňový automat.
Tento model predstavuje oproti dosluhujúcemu Lacetti výrazný medzigeneračný posun. Dizajn exteriéru je veľmi originálny a nápaditý. Výrobca dokonca sľubuje použitie kvalitných materiálov v interiéri. Nechajme sa teda prekvapiť.