V uplynulej sezóne bolo Porsche veľmi úspešné. Vozy tejto značky sa umiestnili na popredných miestach 24-hodinovky na Nürburgringu a darilo sa im aj v americkej sérii vytrvalostných pretekov „American Le Mans Series“. Aby zostalo Porsche konkurencieschopné aj v nastávajúcej sezóne, prišlo s množstvom drobných ale aj významnejších vylepšení.
****
Lepšia aerodynamika
Medzi najväčšie zmeny patrí vylepšená aerodynamika. Auto dostalo nový predný nárazník s optimálnejšie tvarovaným spojlerom a väčšími otvormi pre vstup vzduchu. Prepracovaný bol aj zadný difúzor a prítlačné krídlo, ktoré má teraz väčší rozsah nastavenia. Najviditeľnejšou zmenou sú však otvory pre vstup vzduchu na prednej kapote, ktoré privádzajú vzduch k prepracovanej chladiacej sústave.
Väčší motor
V minulej sezóne poháňal závodné Porsche 911 tradičný 3,8 litrový šesťvalec typu boxer. V novom aute však jeho objem predstavuje rovné štyri litre. Podľa konštruktérov je už objem tejto pohonnej jednotky na maxime. Motor dosahuje najvyšší výkon 331 kW ( 450 k) pri 7800 ot./min. a krútiaci moment dosahuje vrchol 430 Nm až pri 7250 ot./min. Pri cestných autách by bol takto vysoko položený krútiaci moment skôr hendikepom, no podmienky pri pretekaní na okruhu si to priam vyžadujú. Porsche 911 GT3 RSR je vybavené šesťstupňovou sekvenčnou prevodovkou a diferenciálom s obmedzenou svornosťou.
V interiéri tohto závodného špeciálu nájdete naozaj len to najnutnejšie. Nechýba však najmodernejší multifunkčný systém, ktorý dokáže pilotovi a jeho tímu poskytnúť všetky potrebné telemetrické údaje. Porche si tento závodný špeciál cení na 380 000 eur bez dane.