Definitívne rozhodnutie vstupu nového veľkého hráča do sveta formule 1 by malo padnúť v priebehu apríla 2009. Po dlhých utajovaných jednaniach ostávajú dnes otvorené už len dve otázky – ktorý tím sa HELL Energy rozhodne podporovať a v akom rozsahu.
Výrobca energetického nápoja zvažuje len medzi vrcholnými možnosťami – generálny partner alebo hlavný partner tímu. Výsledkom jednaní bude vstup nového energy drinku do finančne náročného sveta formule 1. Pre sezónu 2009 sa viacero veľkých sponzorov tímov pre celosvetovú krízu totiž rozhodlo z finančne náročného kolotoča F1 odstúpiť. HELL Energy, vďaka neustálemu veľkému rastu popularity vo všetkých krajinách, práve teraz dokáže zaujať popredné pozície a zamiešať karty.
HELL Energy chce svojim vstupom vyhecovať konkurenciu nie len vo svete F1, ale i na trhu s energetickými nápojmi. Nový nápoj sa aktuálne veľmi úspešne predáva už v 16 krajinách sveta na 3 kontinentoch, vrátane Slovenska.
Vo svete rýchlych kolies nejde o žiadneho nováčika, HELL Energy niekoľko sezón aktívne podporuje adrenalínové motoršporty ako seriál AutoSlalom, rely a drifting. Vstup do sveta F1 teda bude korunováciou aktivít novej značky v oblasti motoršportu.