Víťazným vozidlom sa stal už spomínaný Peugeot 908 HDI z tímu Peugeot Sport Total so štartovacím číslom 9. Za jeho volantom sa striedali Mark Gené, Alex Wurz a David Brabham. Víťazné auto malo priemernú rýchlosť 216,664 km/h a za 24 hodín stihlo odkrúžiť 382 kôl. Druhý Peugeot z rovnakého tímu strácal na víťaznú posádku iba jedno kolo. Auto s číslom 8 pilotovala výhradne francúzska posádka – Sebastien Bourdais, Stephane Sarrazin a Franck Montagny.
Najrýchlejšie Audi R15 TDI so štartovacím číslom 1 stratilo na víťazný Peugeot 6 kôl. To postačilo na šieste miesto, za ktoré Audi vďačí pilotom Tomovi Kristensenovi, Allanovi McNishovi a Rinaldovi Capellovi. Za týmto Audi sa v tesnom závese držal Aston Martin s číslom 007. Išlo o vozidlo z tímu Charouz Racing a za jeho volantom sa striedali Jan Charouz, Tomáš Enge a Stefan Mucke. Tento Aston sa stal najvyššie umiestneným autom s benzínovým motorom. Na štvrté miesto mu stačila priemerná rýchlosť 211, 435 km/h.
V kategórii LMP2 zvíťazilo Porsche RS Spyder z tímu Essex. Jazdci Casper Elgaard, Emmanuel Collard a Kristian Paulsen stihli odjazdiť 357 kôl a celkovo tak skončili na výbornom desiatom mieste. Porazili totiž aj niekoľko vozidiel vyššej kategórie LMP1.
Na 15-tom mieste už dorazilo víťazné vozidlo triedy GT1. Išlo o Corvette C6.R z tímu Corvette Racing. Za 24 hodín stihla víťazná Corvette odjazdiť 342 kôl. Druhé miesto v tejto kategórii obsadilo auto rovnakej značky a na tretej priečke sa umiestnil Aston Martin DBR9.
Kategórii GT2 dominovali vozy značky Ferrari. Modely F430 GT obsadili 9 miest z prvej desiatky vo svojej triede. Na piatom mieste skončil Spyker C8. Prvé Ferrari z tejto kategórie skončilo celkovo na 18-tom mieste.