Superwinch Trophy Team prirodzene nemohol nevyužiť poslednú možnosť zasúťažiť si a naposledy si zmerať sily s konkurenciou, pred ďalšou nezanedbateľnou prestavbou svojho súťažného špeciálu JimUaz. Koncepcia základu, v ľahkom a mimoriadne spoľahlivom Suzuki Jimny, ktorý dostal úplne nové zavesenie v podobe dvojice tuhých náprav ruskej, nezničiteľnej klasiky UAZ, sa ukázala ako mimoriadne vydarená. Len s minimálnymi dodatočnými úpravami dokázal tento prototyp absolvovať dve kompletné sezóny najnáročnejších offroadových podujatí Európy.
Za najväčšie úspechy považujú členovia prvého slovenského offroad trophy teamu vlaňajšie piate miesto na Transilvania Adventure Trophy 2008, či štvrtú priečku záverečného podujatia tejto sezóny, ktorú vybojovala posádka Štefan Malák – Gabriel Seman v okolí mesta Topola vo vnútrozemí Srbska.
Podmienky boli mimoriadne ťažké. Predovšetkým z hľadiska nepriazne počasia. Nekonečné množstvo blata samozrejme nemôže byť prekážkou, počas troch dní však posádky v podstate nevideli slnko a keď práve nebola dokonalá tma noci, bola tma biela. Viditeľnosť minimálna.
O najvyššie priečky pripravilo Superwinch Trophy Team odtrhnuté riadenie. A to dokonca dva krát za dve hodiny. Servis priamo v rýchlostnej sekcii, po kolízii s veľkým kameňom, sa podaril do celkového časového limitu, no Slováci sa tu pripravili o takmer istý čas na samom vrchole výsledkov.
Prehliadnuť balvan meter pod kalnou hladinou živej riečky nie je problém. Problémom je pokračovať. Tu však stála šťastena a miestni zámočníci pri nás a to iba niekoľko sto metrov od nedobrovoľne zaparkovaného JimUaza.
Celkové štvrté miesto tak napokon padlo Superwinch Trophy Teamu veľmi dobre. V konkurencii 46 posádok prevažne premotivovaných Srbov a ďalších šiestich slovenských áut síce výsledok mohol byť ešte lepší, no i horší. Celkové prvenstvo ďalšej našej posádky náladu v slovenskom tábore ešte vylepšilo.