Okruh dlhý niečo cez štyri kilometre hostil pretekárov zo strednej Európy. Lákadlom boli najmä dvojhodinové vytrvalostné preteky. Tentokrát som preto Ferrari vymenila za Renault Mégane Trophy, na ktorom absolvujem všetky preteky poľského seriálu vytrvalostných pretekov a aj pretekov stredourópskej zóny.
Tento automobil s obsahom motora 3500 ccm, s poháňanou nápravou zadných kolies a motorom uloženým vzadu nemá nič spoločné s civilnou verziou. Výnimočný je hlavne pre svoju váhu nedosahujúcu ani jednu tonu a výborné jazdné vlastnosti.
Keďže sa jedná o vytrvalostné preteky, kde sa počas pretekov striedajú dvaja a viac pretekárov, nejazdila som sama. Spolu s Karolinou Lampel-Czapka sme vytvorili dámsku posádku pre tohtoročný seriál.
Okruh v Poznani mám veľmi rada, pretože mi pripomína motokárové okruhy, keďže nie je taký široký ako napríklad Masarykov okruh v Brne. Ddopomohli mi aj rady teamovej kolegyne, ktorá je pôvodom z Poľska a na tomto okruhu má najazdené tisícky kilometrov.
Po absolvovaní voľných tréningov sme do pretekov nastúpili z prvého miesta vo svojej kategórii do 3,5 litra. Priebeh pretekov bol do prvej polovice pokojný. Avšak päť minút do konca prvej hodiny začala mať Karolina problémy s elektronikou. Preto zástavka v boxoch prišla skôr, ako sme mali naplánované. S Karolínou sme sa vymenili a v domnienke, že motor vynecháva pre nedostatok benzínu, sme mysleli, že po dotankovaní bude všetko opäť fungovať. Nestalo sa, a po dvoch kolách som opäť zamierila do boxov, kde som prišla s už spomínaným problémom s elektronikou. Mechanici problém vyriešili, ale bohužiaľ, našu posádku táto zastávka v boxoch stála dve pozície, ktoré už v pretekoch nebolo možné získať späť.
Po odmávaní šachovnicovou zástavou sme skončili tretie v poľských majstrovstvách v triede do 3500 ccm. Bronzový stupienok sme obsadili aj v Majstrovstvách Slovenska za teamami Machánek Racing a ARC Bratislava.