Ženeva 2004: Fiat Multipla

Najkontroverznejší európsky automobil Fiat Multipla podstúpil po šiestich rokoch výroby plastickú operáciu. Fiat definitívne kapituloval pred neutíchajúcou kritikou dizajnu prednej, horizontálne členenej časti karosérie. Vynovená Multipla s kapotou harmonicky nadväzujúcou na čelné okno a veľkými reflektormi už nebude „poburovať“ zrak verejnosti.

09.03.2004 14:13
debata

Aj keď, pravdu povediac, mnohí ju milovali práve pre jej výnimočnosť. Našťastie, na koncepcii tohto minivanu sa nič nezmenilo. Naďalej bude ponúkať ako jediný, s dĺžkou tesne pod štyri metre, miesto až šiestim cestujúcom v dvoch radoch sedadiel a slušný batožinový priestor s objemom 385 litrov. V ponuke ostanú modifikácie spaľujúce zemný plyn Bipower a Blupower. Fiat však o novej Multiple viac neprezradil. Pravdepodobne sa pod jej prednú kapotu dostane okrem benzínového motora 1,6 16v (76 kW) aj vynovený 16-ventilový turbodiesel 1,9 Multijet (103 kW). Do predaja sa nová Multipla dostane až v druhej polovici roka. Jej pozícia bude o to zaujímavejšia, že Fiat v tejto dĺžkovej kategórii nedávno predstavila aj minivan Idea. Ten však odvezie maximálne piatich cestujúcich.

debata chyba
Články podľa značiek