„Obrovské Mercedesy triedy C, E, a S sa stanú nepožívateľnými,“ povedal predstaviteľ jednej bruselskej taxislužby.
„Čo v tomto roku vzhľadom k očakávaným zmenám letí, sú Škody Octavie, Toyoty Avensis a Mazdy. Taxikári si uvedomili, že môžu mať rovnako kvalitné autá, ktoré sú navyše aj lacnejšie.“
Najobľúbenejšou značkou bruselskou značkou je aj naďalej Marcedes, za ním nasleduje Citroen Picasso a Citroen C5.
„Veľa sa jazdí aj na opeloch a škodovkách, pretože autorizovaní distribútori ponúkajú vrátane dane ekvivalentnej dani z pridanej hodnoty, teda 21 percent,“ povedal prezident združenia bruselských taxikárov.
Skoncovať s „autami, ktoré sú menej reprezentatívne zvonka a zvnútra,“ sa rozhodla bruselská radnica. Svoju rolu okrem estetického údajne zohralo aj ekologické hľadisko.