Firma, ktorá je druhým najväčším zahraničným výrobcom áut v Číne po nemeckom Volkswagen AG, očakáva ročnú produkciu vo výške 1,3 mil. automobilov do roku 2007.
Výrobu chce zvýšiť rozšírením existujúceho zariadenia a výstavbou nových závodov. GM predal na čínskom trhu v prvom štvrťroku takmer o 70 % áut viac ako v rovnakom období minulého roka. Celková hodnota predaja predstavovala 122 tis. kusov. Odbyt GM v USA za prvý kvartál vzrástol iba o 5 %.
Expanziou výroby GM získa silnú pozíciu voči Volkswagenu. Volkswagen v minulom roku taktiež oznámil zdvojnásobenie produkcie v Číne na 1,6 mil. áut za rovnaký časový horizont. Koncom roku 2003 Volkswagen kontroloval 34 % a GM ovládal 19 % čínskeho automobilového trhu. GM musí čeliť aj konkurencii ďalších spoločností, ako je Ford Motor Co a Nissan Motor Co.