Severná Amerika bola takmer rok pre Mazdu jediným stratovým trhom až do 31. marca, keď spoločnosť zaznamenala najvyšší celkový prevádzkový zisk za posledných desať rokov na úrovni 70,2 mld. JPY. V severnej Amerike dosiahla Mazda ročnú prevádzkovú stratu vo výške 600 mil. JPY, kým predaj áut na tomto trhu poklesol o 6 % na hodnotu 327 tis. vozidiel.
Čínsky trh spolu s trhom v severnej Amerike označil Parker za možný potenciál najväčšieho rastu skupiny, pričom spoločnosť rokuje s miestnymi partnermi a tretinovým vlastníkom, firmou Ford Motor, o zlepšení distribúcie a priemyselných kapacít v Číne. Spoločnosť predala vlani v Číne 80 tis. áut a na tento rok si stanovila cieľovú hodnotu predaja 110 tis. vozidiel. Do roku 2010 by chcela spoločnosť na čínskom trhu dosiahnuť predaj 300 tis. automobilov ročne.