Tržby sa zvýšili na 7,2 bil. KRW z úrovne 6,6 bil. KRW pred rokom. Vyhliadky ziskov na druhý polrok zatieňujú rastúce ceny práce, slabnúci externý dopyt po automobiloch, najmä v Číne, a silná konkurencia na stagnujúcom domácom trhu, kde má firma dominantný 42-percentný podiel.
Globálne ceny ocele, ktoré tvoria asi 7 % materiálových nákladov firmy Hyundai, vzrástli v prvej polovici roka o 14 %. Podľa priemerného odhadu analytikov zvýši 10-percentný rast cien ocele náklady firmy v tomto roku o 190 mld. KRW.
Pracovníci spoločnosti Hyundai, ktorí sa organizujú v odboroch, dosiahli po päťdennom štrajku zvýšenie miezd o 6 % a taktiež jednorazový bonus, čo podľa analytikov zvýši v tomto roku mzdové náklady firmy o 352 mld. KRW. Celkovo by tak mali mzdové náklady dosiahnuť úroveň 2,9 bil. KRW.