Keďže predaj sa začne v priebehu tohoto roka, je najvyšší čas sa s malým štvormiestnym prckom zoznámiť. Z prvej spoločnej fotky miniautomobilov z decembra 2004 sme toho veľa vyčítať nemohli, súčasná fotogaléria už odhaľuje väčšinu plusov i mínusov malého Citroënu. Bublinkovitá karoséria ja navrhnutá ako trojdverová i ako päťdverová. V obidvoch prevedeniach sú zadné bočné okná rovnako skosené, takže druhý pár dverí prezrádzajú iba kľučky a predĺžená ochranná plastová lišta. Pri zadných kolesách sa stretávame s prvým úsporným riešením. Blatníky zadných kolies definitívne zmizli a ich funkciu plní nárazník a zadné dvere, respektíve pri trojdverovej verzii bočnicové diele karosérie. Takéto riešenie vytlačilo otvor palivovej nádrže až pod pravé zadné svetlo. Nakladací otvor minikufru je až nebezpečne minimalistický a iba tesne presahuje dolným okrajom zvislé zadné svetlá. Konvenčné piate/tretie dvere nahradil celosklenený výklopný diel (podobne ako pri štúdii Škoda Roomster).
V interiéri cé-jednotky sa aj napriek vysokému stupňu šetrenia stretneme s atraktívnymi riešeniami a dizajnérskymi variáciami. Veselo a hravo pôsobí pracovisko vodiča, ktoré spadá do zábavného štýlu súčasného Mini a Smartu. V strede za trojramenným volantom je umiestnený okrúhly tachometer s integrovaným multifunkčným digitálnym displejom a z neho vykúka ako slimák malý otáčkomer. Na prehľadnej stredovej konzole nájdeme netradičné ovládače klimatizácie (teplota, rozvod vzduchu). Reštriktívne opatrenia zasiahli hlavne obloženie dverí – plastové diely a odkladacie priestory sú kombinované s holým vonkajším plechom. Zadné okná sú pri oboch karosárskych variantoch iba výklopné ako na kupéčkach minulého storočia.
Namiesto plnohodnotných zadných okien a obloženia dverí sa už do základnej výbavy prepracovali dva airbagy, ABS, predpínače bezpečnostných pásov, diaľkové centrálne zamykanie, elektrifikované predné okná a zrkadielka a lakované nárazníky. V podvozkovej sfére sa zázraky nediali, vpredu nájdeme tradičné vzpery McPherson a vzadu polotuhú nápravu s vlečenými ramenami. Množina motorov je zatiaľ iba jednoprvková, tvorená maloobjemovým trojvalcom 1.0 so štvorventilovou technikou, výkonom 50 kW (68 k) pri 6000 ot./min a krútiacim momentom 93 Nm pri 3600 ot./min. Neskôr by sa mal k nemu pridať turbodiesel HDI s výkonom 40 kW (54 k).
Ceny ani tabuľky výbavy nie sú pre slovenský trh ešte známe, základné prevedenie by sa však mohlo dostať pod hranicu 300 tisíc korún.