Pod moderným kabátom bije srdce preplňovaného osemvlaca s objemom 5,4 litra. Mechanický kompresor prebúdza k životu maximálny výkon 330 kW (449 k) a s prívlastkom gigantický možno označiť maximálny krútiaci moment s hodnotou 610 Nm, ktorý sa bude odovzdávať výlučne na zadnú nápravu prostredníctvom šesťstupňovej manuálnej prevodovky.
Danú porciu výkonu budú znášať nízkoprofilové pneumatiky 255/45 R19, temperament vodiča krotí brzdová sústava Brembo so štvropiestikovými strmeňmi vpredu a dvojpiestikovými vzadu.
Patrične impozantné sú aj kotúče s rozmermi 356 respektíve 330 mm. Samozrejmosťou je prispôsobený podvozok (tlmiče, stabilizátory, pružiny).
Upravený bol aj dizajn, kapota je výrazne vydutejšia, nasávacie otvory väčšie, nechýba ani dvojica bielych pruhov cez karosériu a nesmrteľné logo Cobry sa opakuje tak na karosérii, ako aj na volante.