Šiesteho mája sa začína predaj nekompromisného lesníka, ktorý sa nedá prehliadnuť. Súčasní majitelia sú si vedomí priestranného interiéru, tentokrát však v popredí stojí brutálny výkon. Turbodúchadlo, medzichladič stlačeného vzduchu a variabilné časovanie ventilov sú základným dopingom špičkovej verzie.
2,5litrový turbomotor tak poskytuje výkon 195 kW (265 koní) s maximálnym krútiacim momentom 380 Nm. Samozrejmosťou je pohon všetkých štyroch kolies.
WRX STi znamená šesťstupňovú manuálnu prevodovku, 18 palcové hliníkové disky kolies s pneumatikami 225/45 R18, vysokovýkonnú brzdovú sústavu od firmy Brembo, škrupinové sedadlá potiahnuté Alcantarou a o 30 milimetrov zníženú svetlú výšku.
Opticky si Forester WRX STi tiež polepšil: spojlery na prednom a zadnom nárazníku s väčšími chladiacim a odvetrávacími otvormi, rovnako ako aj veľký nasávací otvor na kapote, či rozšírené blatníky, či už spomínané 18 palcové disky kolies. Závideniahodná je aj cena. Na domácom japonskom trhu stojí Forester WRX STi v prepočte okolo 22 700 eur.