Do Frankfurtu prinesie Renault ešte iba koncept nového rýchleho Clia s názvom Clio RenaultSport Concept, civilný derivát príde neskôr. O pohonnej jednotke sa Francúzi veľmi nerozpísali, zatiaľ to vyzerá na tradičný dvojliter so štvorventilovou technikou a výkonom takmer 200 koní. Prednú nápravu bude poháňať cez šesťstupňovú manuálnu prevodovku. Sedemlúčové 18-palcové disky kolies ukrývajú červené brzdové strmene Brembo. Vpredu nájdeme kotúče s priemerom 330 mm, vzadu 280 mm.
Clio RenaultSport dostalo od dizajnérov nefalšovaný imidž dravca. Zadný difúzor v štýle F1 býva v spojení s výkonom 300 koní a viac, necháme sa teda prekvapiť, aký bude jeho osud v sériovej podobe. Ktorúkoľvek časť Clia si zoberiete na mušku, nájdete na nej úpravy. Či už ide o predný/zadný nárazník, prahové lišty, športové spätné zrkadielka… V interiéri sa chrómom a kožou nešetrilo. Štyri anatomické sedadlá sú v dvojfarebnom vyhotovení – bordová hlavová časť je čalúnená rovnakým materiálom ako palubná doska či vrchná časť výplne dverí. Vodič má v rukách trojramenný skosený volant, za ktorým mu do očí bije výrazný otáčkomer a tachometer. Hliníkové pedále majú protišmykovú gumovú plôšku, brzda a plyn sú pekne pri sebe. A najdôležitejším zo všetkého je tlačidlo START…