Napriek tomu, že sa XK Convertible na IAA neobjavilo, prví majitelia si ho budú môcť vyzdvihnúť u dílerov v prvých mesiacoch roku 2006.
Jaguar v prípade svojho odhaleného mačaťa vyzdvihuje najmä jeho hmotnosť, ktorá by mal byť podľa automobilky najnižšia v segmente. Vďaka pokrokovej hliníkovej konštrukcii váži Convertible 1635 kg. Pre porovnanie, XK Cabrio z roku 1996/1997 4.2 V8 váži 1775 kg, kupé 1685 kg.
Vidlicový atmosferický osemvalec 4.2 V8 dostal nový systém vstrekovania a oproti bývalej verzii „ozelenel“ – znížená spotreba a emisie CO2 mu zabezpečili splnenie najprísnejších emisných noriem. Výkon 219 kW (300 k) je po ruke pri 6000 ot./min, pri 4000 ot./min sa budú musieť pneumatiky popasovať s najvyšším krútiacim momentom 411 Nm. Maximálna rýchlosť je priškrtená na 250 km/h, z nuly na 100 km/h zrýchli za 6,3 sekundy.
V priebehu 18 sekúnd strecha zmizne pod hliníkovým krytom, z čistoty línii pritom nijako neubudne. Samozrejmosťou sú vystreľovacie ochranné oblúku chrániace posádku pri prevrátení.