E50 KCC ulahodí skutočne iba úzkej skupine nadšencov. Tí uvítajú zvýšenú priechodnosť automobilu, no nechcú prísť o komfort limuzíny. V automobilovej histórii sa už zopár podobných koncepcií objavilo, stačí spomenúť exotický Golf Country na báze VW Golf druhej generácie.
Dánský úpravca Kleemann je známy skôr rýchlostnými rekordmi a zvyšovaním výkonu motora na extrémne hodnoty, než prestavbami na automobily typu SUV. Základom prestavby je model E500T 4-Matic, čiže kombi triedy E s osemvalcovým päťlitrovým motorom s výkonom 306 konských síl a pohonom všetkých štyroch kolies.
Nebol by to však Kleemann keby neupravil aj motor. Pod kapotu putoval výkonnostný kit v podobe mechanického kompresora a prepracovanej riadiacej jednoty spolu s výfukovým ústrojenstvom. Výsledkom je maximálny výkon 595 koní (437 kW)n a mamutí krútiaci moment 770 Nm. To značí zrýchlenie z 0–100 km/h prebehne za 4,9 sekundy a temperament motora krotí pri 250 km/h elektronika.
Dané parametre si vynútili úpravu brzdovej sústavy, kotúče s rozmermi 355 × 32 mm a 328 × 28 mm a kované brzdové strmene. Zaujímavosťou je fakt, že geometria kolies nebola zmenená aj napriek zvýšeniu svetlej výšky automobilu o 20 mm a prepracovaniu celého zavesenia.. Celková výška auta sa zvýšila o 50 milimetrov aj vďaka použitiu pneumatík s rozmerom 245/45 R18.
Individualitu zabezpečuje aj bodykit pozostávajúci z nástavcov prahov a nových blatníkov. Tie sú lakované odlišnou farbou, zadný nárazník má aj ozdobné koncovky výfukov. Exponované spodné častí sú chránené plechovými krytmi.