Žiarivá biela farba symbolizuje nevinnosť a Civic Si si ju obliekol 20. výročie pôsobenia na severoamerickom trhu, kde Civic kupé patrí medzi kultové automobily.
Výročie plnoletosti oslavuje Civic Si celkom agresívne, masívny chladiaci otvor v nárazníku naznačuje potrebu chladiaceho vzduchu. krásnej bočnej línii kupé asistuje centrálne vyvedený výfuk a imitácia difúzorov.
Zahanbiť sa nedajú ani bočné prahy dvier, (predsériovú?) štúdiu skrášľujú aj 19 palcové disky kolies obité do pneumatík s extrémne nízkym profilovým číslom 245/35 R 19 a o 25 milimetrov si pokľakol aj sériový podvozok. Potenciál pod kapotou naznačuje aj výkonná brzdová sústava s kotúčmi rozmerov 355 milimetrov vpredu a nemenej efektných 345 milimetrov vzadu.
Pod kapotou úraduje klasická dvojica – štvorvalcový dvojliter a sofistikovaná hlava valcov s technikou i-VTEC, ktorá produkuje nie menej ako 197 koní s ktorým si má poradiť šesť krátkych športovo orientovaných rýchlostných stupňov. Dynamické parametre ešte Honda neodhalila, no možno očakávať zrýchlenie na 100 km/h za šesť sekúnd a maximálka tiež pripraví majiteľa o papiere v prípade pozitívneho nálezu v policajnom radare.
Interiér ponúka emócie, high-tech aj extravaganciu v podobe dvojfarebného interiéru, ktorý však ostane výsadou show-caru. Prístrojový panel s digitálnym tachometrom a centrálnym analógovým otáčkomer je to, čo športový vodič potrebuje, všetko ostatné je odsunuté na stredovú konzolu. tá je ako inak ergonomicky perfektná, ako to už u Hondy býva pravidlom.