Ročne sa na tuning celosvetovo minú miliardy eur a nie vždy sú to peniaze investované do šťastných úprav. Na kolene upravený podvozok sa v prudšej pravotočivej ukáže ako nie celkom doladený, čo sa v lepšom prípade končí iba puknutými bakelitovými spojlermi. Keďže v Nemecku automobilový tuning doslova prekvitá, tamojšie ministerstvo dopravy a asociácia nemeckých automobilových úpravcov VDAT (Verband Deutscher Automobiltuner), spolu s organizátormi Essen Motor Show spustilo koncom októbra 2005 iniciatívu pod názvom „Tune it! Safe!“ (www.tune-it-safe.de), ktorá by mala ukázať začínajúcim tunerom správnu cestu.
Na nemeckom tuningovom Olympe sedí okrem iných aj firma TechArt, o ktorej by sa patrilo hovoriť skôr ako výrobcovi než úpravcovi. K spomínanej kampani prispela úpravou Porsche 997 Carrera S v štýle Autobahn Polizei. Výkon pôvodného šesťvalcového boxeru zvýšila o 11 kW (15 k) na 272 kW (370 k), ktorý nastupuje pri 6500 ot./min. Krútiaci moment 406 Nm (+6 Nm) je na zadnej náprave od 4200 do 6200 otáčok. Najvyššia rýchlosť sa pohybuje v okolí 300 km/h, z nuly na sto zrýchli Carrera za 4,6 sekundy. Po 9,9 sekundách od štartu už ide 160 km/h.
Techart si úpravu náležite vychutnal – aerodynamický kit testoval vo veternom tuneli, výfukový systém kompletne vymenil a celé dielo postavil na vlastný nastaviteľný podvozok Vario Sport. Osempiestikové strmene zvierajú vpredu 380 mm kotúče a 365 mm vzadu. Dvadsaťpalcové disky sú obuté do extrémne nízkoprofilových pneumatík Hankook 235/30 ZR20 a 305/25 ZR20. Špeciálne signálne svetlá dodala spoločnosť Hella.