Štvorica fotografií a krátky sumár uvoľnených informácií je výsledkom postupného uvoľňovania embarga na informácie o novej generácii snáď najdôležitejšieho modelového radu tohto francúzskeho producenta.
Z pohľadu na fotografie je zrejmý nárast vonkajších dimenzií, celková dĺžka by mala presiahnuť štyri metre, dizajn sa opiera o agresívne usmievavú prednú časť s výrazným mriežkovaním masky chladiča. Nechýbajú ani výrazné bočné lemy blatníkov, vzadu môžeme očakávať taktiež typickú zadnú časť.
Pod kapotou sa bude štartovať s osvedčenými agregátmi, teda 1,4 litrový osemventilový štvorvalec poskytuje výkon 55 kW (75 k), jeho šesťnásťventilová verzia poskytne o 11 kilowattov výkonu naviac, menovite 66 kW (90 k). Vrcholom benzínovej ponuky bude známy 1,6 litrový motor s výkonom 80 kW (109 k).
Vznetovú divíziu bude spočiatku zastupovať iba 1,6 litrový turbodiesel v troch výkonových variantoch od 51 kW (70 k) až do 80 kW (109 k). Motorkárskou novinkou bude prepĺňaný štvorvalec s objemom 1,6 litra a výkonom 105 kW vyvíjaný v spolupráci s BMW. Jeho prednosťou by mal byť takmer absolútne plochý priebeh krútiaceho momentu i jeho maximálna hodnota 240 Nm.
Fanúšikovia značky sa môžu tešiť na všetky varianty vrátane atraktívne kupékabrioletu 207 CC, či praktickej verzie kombi.