Na autosalóne v Bruseli (10. až 22. januára 2006) sa prvýkrát v Európe verejnosti predstavila štúdia Chevroletu T2X, kombinujúceho robustný styling SUV modelu so vzrušujúcou eleganciou športového kupé. Strieborný lak prototypu T2X z juhokórejského Seoulu vymenila európska verzia štúdie za atraktívnu modrú.
T2× je prirodzenou pýchou juhokórejského dizajnérskeho centra GM Daewoo. Tvorcovia neskrývajú nadšenie a je veľká pravdepodobnosť sériovej reinkarnácie štýlového mixu SUV a kupé. Je zrejme iba otázkou času, kedy príde niektorý z výrobcov s produkčným automobilom. Potvrdzujú to aj slová Davida Lyona: „Sme nadšení, že nový koncept môžeme konečne predviesť aj v Európe. Štúdia T2X v sebe ukrýva mimoriadny potenciál a existujú veľké šance, že onedlho by sa v sériovej ponuke mohol objaviť model so zreteľnými rysmi prototypu T2X.“
Štúdia T2X v mnohom stavia na koncepcii prototypu Chevrolet S3X, ktorý slúži ako vývojová platforma pripravovaného sériového SUV modelu, z ktorého vykryštalizuje nový model Chevrolet Captiva. Ten sa verejnosti oficiálne predstaví už onedlho na jarnom autosalóne v Ženeve.
Prototyp T2X sa chystá rúcať zažité bariéry medzi jednotlivými automobilovými triedami – jeho klinovitá silueta pripomína športové kupé, svalnatý styling a veľké kolesá zase evokujú terénne či SUV modely. K najoriginálnejším designerským prvkom T2X patria prizmatické svetlomety a unikátne riešený interiér. Dynamický image štúdie T2X umocňuje dlhý rázvor až 2707 mm, výrazné lemy podbehov kolies a dvadsaťpalcové kolesá vystupujúce z obrysu karosérie.
Štvordverový prototyp, bez obvyklého B-stĺpika karosérie (druhá dvojica dverí je zavesená na zadnej strane), je dlhý 4320 mm, široký 1856 mm a vysoký 1666 mm. Originálnym štylistickým a funkčným prvkom je odnímateľný sklenený strešný panel.
Rovnako originálny ako exteriér je aj interiér štúdie T2X, v ktorom prevažuje modrá a oranžová farba čalúnenia a dverových výplní. Príznačným rysom je aj dôkladné remeselné spracovanie každého detailu interiéru. Stred interiéru pre cestujúcich oživuje „chrbtový“ tunel. Flexibilitu a účelnosť štúdie T2X umocňujú aj sklopné zadné sedadlá.