Honda Element obohatila trhy Japonska a USA už v roku 2003. Výrobca jej priznal deriváciu triedy SUV označenou skratkou UUV, čiže Urban Utility Vehicle, čím dal jasne najavo priority veľkomesta. Tomu sa podriadil aj kubistický dizajn.
Hranatý s účelovo-imidžovou prísne kolmou zadnou časťou je milo drzým účastníkom hektickej mestskej premávky. Neohrabaný dizajn sa v Amerike natoľko zapáčil, že Honda pripravila individualistom prototyp SC, ktorý obohatí trhy USA na jeseň tohto roka.
Ponúka predovšetkým športové doplnky v podobe aerodynamického kitu (neviem či skutočne pomôže zlepšiť odpor obtekajúceho vzduchu). Ten zahŕňa športové nástavce predného a zadného nárazníka, širšie prahy či zvláštnu metalízu medenej farby. Štýl automobilu pre milovníkov umenia dotvárajú aj 21 palcové disky kolies z ľahkých zliatin s pneumatikami rozmeru 245/35 R 21.
Pod kapotou sa nachádza známy štvorvalec s objemom 2,4 litra, ktorý v americkej špecifikácii ponúka maximálny výkon 166 koní (122 kW). Sériovo sa kombinuje s manuálnou päťstupňovou prevodovkou, alternatívne sa dodáva aj s päťstupňovým automatom. Honda ponúka v americkej špecifikácii šesť airbagov, ABS aj stabilizačný systém.