Technicky zdieľa nový Spider jednu podvozkovú bázu s modelom Brera, okrem pevnej strechy je dizajn kabrioletu identický s kupé. Napriek všeobecnému trendu siaha Spider po klasickej plátenej streche. Tá je predsa len menej náročnejšia na konštrukciu aj menej náchylná na poruchy.
Pod kapotou sa objaví dvojica zážihových motorov. Prvý z nich je štvorvalcový agregát 2,2 JTS s maximálnym výkonom 136 kW (185 k). To kabrioletu stačí na zrýchlenie z 0–100 km/h za 8,8 sekundy a maximálna rýchlosť predstavuje 217 km/h.
Imidžovou špičkou je motor 3,2 V6 Q4. To značí maximálny výkon 191 kW (260 k. Klasický šprint zvládne Spider za rovných 7 sekúnd, maximálna rýchlosť predstavuje 240 km/h. Q4 znamená pohon všetkých štyroch kolies prostredníctvom medzinápravového diferenciálu Torsen.