Vidlicový osemvalec pod hranatou kapotou modelu G 55 AMG Kompressor si polepšil z 350 kW (476 koní) na 368 kW (500 koní), za čo vďačí úprave riadiacej jednotky. Najvyšší krútiaci moment je 700 Nm a motor ho produkuje v intervale od 2750 do 4000 ot./min. V novej kondícii zrýchli „géčko“ z nuly na 100 km/h za 5,5 sekundy, teda o 0,1 sekundy rýchlejšie. Maximálna rýchlosť, akú tento hranatý evergreen vyvinie, je obmedzená na 210 km/h. Na palube Mercedesu nechýba ESP, trakčná kontrola ani uzávierka diferenciálu.
Nový modelový ročník spoznáte podľa 18“ diskov z ľahkej zliatiny v titánovo šedej farbe, ktoré sú obuté do pneumatík s rozmerom 285/55 R18. Základnou súčasťou vozidla sú bi-xenónové svetlomety, oválne hmlovky s funkcia nasvietenia zákruty, lak odolnejší voči poškriabaniu a úchyty ISOFIX na zadných sedadlách. V prevedení AMG zoženiete jedine päťdverový Station Wagon, teda model s dlhým rázvorom. Prvé kusy dorazia k majiteľom v septembri 2006 za cenu 113.332 eur (cca 4,3 milión Sk).