Výrazný predný nárazník, ktorý pripravený na hltanie adekvátnej porcie chladiaceho vzduchu a sedemnásťpalcové disky kolies z ľahkých zliatin budú prvými poznávacími znakmi športového derivátu rodiny Swift. Zozadu sa identifikuje tiež okamžite. Drzo ukáže každému predbehnutému dvojicu koncoviek výfukov nechýba ani imitácia difúzorov. Pozornému oku neujde ani zmenená optika zadných svetiel aj predných reflektorov. Športové predné nárazníky dokonca predĺžili Swift o celých 100 milimetrov.
To čo nevidieť je tvrdšie vyladenie podvozka, a pozornému oku neujde ani päťdverová karoséria, ktorá posúva Swift Sport do pozornosti mladých rodín.
Pod kapotou bojuje modifikovaný 1,6 litrový štvorvalec. Pri 6800 ot/min odovzdáva na asfalt plných 92 kW (124 k), čo je plus 17 kW oproti klasickej „jednapäťke“. Maximálny krútiaci moment vzrástol na 148 Nm pri 4800 ot/min, čo znamená plus 15 Nm. Z dynamických údajov je zatiaľ známe iba zrýchlenie z 0 – 100 km/h za 9 sekúnd. Čo dodať? Poprosili by sme turboverziu.