Octavia Scout mieri do terénu

Nelakované plasty, robustnejší vzhľad a niekoľko off-roadových detailov. To je Škoda Octavia Scout.

22.08.2006 01:22
Škoda Octavia Scout Foto:
Škoda Octavia Scout
debata

Klasický recept na oslovenie klientely s dôrazom na voľný čas. Úspech modelu XC 70, či Allroad Quattro je inšpiráciou aj pre mladoboleslavskú automobilku. Logickým príspevkom do tejto kategórie je upravená Octavia 4×4.

Nelakované plasty predného a zadného nárazníka a strešné nosiče či imitácia ochranných plechov, hlboko zapustené hmlovky, väčšie chladiace otvory a samozrejme väčšie profilové číslo 17“ pneumatík. Všímavé oko identifikuje aj odlišné umiestnenie odrazových skiel. To sú exteriérové poznávacie znaky novej  Octavie Scout.

Robustné predný aj zadný nárazník predlžuje Octavie o niekoľko milimetrov, na presné špecifikácie si musíme počkať na premiéru na autosalóne v Paríži. Scout má mať oproti klasickej verzie 4×4 aj vďaka pneumatikám vyššiu svetlú výšky. Prvé, neoficiálne, informácie uvádzajú 179 mm.

Interiér sa bude taktiež odlišovať v detailoch. Vyššiu cenu zrkadlí aj sériový kožený paket, hliníkové šľapky pedálov. Väčší by mal byť aj objem odkladacieho boxu medzi prednými sedadlami. Na palubnej doske by sa mal nachádzať aj madlo na úchyt spolujazdca.

Pod kapotou sa spočiatku objaví dvojica štvorvalcových motorov 2,0 TDI a FSI. Prvý z nich poskytuje maximálny výkon 103 kW (140 k), druhý ponúka maximum 110 kW (150 k). V kategórii krútiaceho momentu naopak naftová verzia s hodnotou 320 Nm pri 2600 ot/min deklasuje 200 Nm podávaných pri 3500 ot/min. Aktívny pohon všetkých štyroch kolies zabezpečuje viaclemelová elektronicky riadená spojka Haldex.

debata chyba
Články podľa značiek