Svalnatými blatníkmi auta sa môžeme zatiaľ kochať iba na dvoch skiciach, ktoré Mitsubishi oficiálne doplní fotografiami pravdepodobne až na North American International Auto Show v Detroite. Čo však môžeme v mysli obdivovať už teraz, je technika, ktorou Concept-RA disponuje.
Diabolsky červená štúdia prebrala od čerstvej novinky, Lanceru Evo X, pohon všetkých kolies Super All Wheel Control (S-AWC) i dvojspojkovú prevodovku Twin Clutch SST. O štíhlu líniu Conceptu-RA sa postaral ľahký hliníkový priestorový rám a kapota i nárazníky vyrobené z odolného a recyklovateľného plastu.
Samostatnú kapitolu tvorí pri tomto aute pohonná jednotka – ak ste pri pohľade na auto tipovali prinajmenšom preplňovaný šesťvalec či nebodaj osemvalec, boli ste na míle ďaleko od skutočnosti. Lichobežníkový nasávací otvor totiž privádza vzduch k 2,2-litrové štvorvalcovému turbodieselu so štvorventilovou technikou a rozvodom DOHC, ktorý je výsledkom práce výhradne inžinierov z Mitsubishi.
Automobilka vyvinula motor s výkonom 150 kW (204 k) a krútiacim momentom 420 Nm. Napriek tomu, že i tieto čísla si zaslúžia pozornosť, Mitsubishi kládlo dôraz najmä na emisie s cieľom splniť americké normy Tier 2 Bin 5. Turbodiesel používa nový katalyzátor, ktorý zachytáva oxidy dusíka (NOx), zvláda funkciu oxidačného katalyzátora a zároveň filtruje pevné častice. Presné čísla týkajúce sa emisií produkovaných novým motorom zatiaľ nie sú známe.