Dominantným prvok celého auta je obrovský motor, ktorý pochádza z modelu Dodge Viper SRT-10. Vďaka objemu 8,4 litra produkuje až 450 kW (612 k) a krútiaci moment 760 Nm. Je obdivuhodné, že spomínané výkony dokáže krotiť manuálna šesťstupňová prevodovka Tremec TR-6060. Silné sériové autá majú väčšinou práve z dôvodu obrovských krútiacich momentov automatické prevodovky, ktoré nepotrebujú klasickú spojku. Tá sa totiž pri neopatrnej práci pod náporom veľkej sily okamžite spáli.
Nápadné nasávacie otvory na motorovej kapote zabezpečujú dostatok vzduchu pre nenásytný motor a sú zároveň spomienkou na legendárny Plymouth Barracuda HEMI z roku 1970. O dostatočnú trakciu sa stará samosvorný zadný diferenciál a pneumatiky Pirelli P-Zero s rozmermi 275/40 R20 obuté na kovaných hliníkových diskoch Alcoa.
O brzdenie sa starajú kotúčové brzdy Brembo. Vpredu sú chladené kotúče s priemerom 390 mm a šesťpiestikové strmene. Vzadu sa štvorpiestikové strmene zakusujú do chladených kotúčov s priemerom 355 mm.
Predná kapota motora a aerodynamické doplnky sú z uhlíkových vlákien, čo znižuje celkovú hmotnosť konceptu a dodáva mu špecifický vzhľad. Ten je podporený aj špeciálnym lakom Tornado Red.
Konkrétne technické parametre konceptu Dodge zatiaľ nezverejnil, no podľa použitého motora môžeme predpokladať, že budú za každých okolností dostatočné. Vzhľadom na množstvo sériových komponentov použitých už v bežných modeloch Challenger a Viper, nie je malosériová výroba predstaveného konceptu nereálna.