Šesťmiestny Hyundai HED-5 „i-mode“ prináša sériu noviniek z oblasti automobilového priemyslu, pod ktoré sa podpísali firmy ako Bayer MaterialScience AG, Keiper či LG Electronics. Prvá menovaná poskytla na výrobu karosárskych panelov moderné ľahké materiály, ktoré sa po poškriabaní samy „zregenerujú“. Sklá na aute pochádzajú od BayVision a špeciálne šošovky predných svetiel Collimator sú vyrobené z polykarbonátu Makrolon. Otáčacie sedadlo spolujazdca vyvinula firma Keiper.
O štedrú porciu špičkovej elektroniky sa postaralo LG. Cestujúci v Hyundai HED-5 sa môžu vďaka tomu pripojiť k internetu, hrať videohry, pozerať filmy alebo uskutočňovať videohovory. Umožnia im to dotykové displeje a webkamery. Pripojenie ovládacích prvkov (klávesnica, joystick) a slúchadiel je vyriešené bezdrôtovou technológiou.
Závan inovácií ucítite aj po nazretí do motorového priestoru, v ktorom je ukrytý nový 2,2-litrový turbodiesel s výkonom 158 kW (215 k) a krútiacim momentom 461 Nm. Pohonná jednotka je spojená so šesťstupňovou automatickou prevodovkou. Motor používa dvojstupňové preplňovanie – v prvej fáze vzduch vstupuje od nízkotlakového turbodúchadla, odkiaľ smeruje do vysokotlakového turba. Takéto riešenie sa dostane do sériovej výroby v roku 2011, ale predtým sa v roku 2009 objaví na scéne verzia s jedným turbodúchadlom.