Rok 2008 bol prvým rokom, kedy sa rozbehol oficiálny predaj tejto čínskej značky na európskom kontinente. Slávnostné uvedenie čínskych áut sa odohralo na najsilnejšom európskom trhu, v Nemecku. Je až zarážajúce, že tak náročný trh dokázal počas jedného roka absorbovať až tisíc týchto áut. Išlo o modely BS4 a BS6. Prekvapujúce je to najmä preto, že vozidlá Brilliance boli podrobené niekoľkým nemilosrdným nárazovým testom, kde ukázali svoje objektívne slabiny v oblasti pasívnej bezpečnosti.
Tento rok pribudne v ponuke pre Európu model BS4 Wagon (kombi verzia), neskôr aj BS2 hatchback, ktorý je zatiaľ len vo fáze koncepčného auta. V týchto dňoch pracuje dovozca na sérii homologizačných skúšok, ktoré sú pre predaj modelu BS4 Wagon v EU podmienkou. Verzia vystavená na ženevskom autosalóne mala pod kapotou benzínový štvorvalec s objemom 1,8 litra a výkonom 125 kW/170 k. Prostredníctvom šesťstupňovej manuálnej prevodovky motor roztáča kolesá prednej nápravy. O dizajn tohto modelu sa postaralo talianske štúdio Pininfarina. Brilliance BS4 Wagon by sa mal predávať za cenu približne 18 až 20 000 eur.
Päťdverový hatchback BS2 mieri do segmentu nižšej strednej triedy, ktorá je v Európe najsledovanejšou. Zároveň v nej zúri najsilnejší konkurenčný boj, ktorý Číňanom situáciu veľmi neuľahčuje. Ich výhodou bude predovšetkým priaznivejšia cena, jej konkrétnu hodnotu však dovozca zatiaľ nezverejnil. V zákulisí sa hovorí o hodnote približne 11 000 eur. Sériovú výrobu modelu BS2 chce Brilliance rozbehnúť už v budúcom roku.