Obidva koncepty sú na pohľad takmer rovnaké a líšia sa len v detailoch. Kým C200 Aero je charakteristické aerodynamickými doplnkami, čiernym lakom karosérie a agresívnejšími doplnkami, Eco nalakované zelenou farbou prezrádza svoje zameranie na ekologickú prevádzku.
Karosérie sú dielom štúdia ItalDesign. Autá majú celkovú dĺžku 4,4 metra a rázvor ich náprav má hodnotu 2,65 metra. Veľmi podobné rozmery by mal mať aj budúci sériový model C200, ktorý SsangYong označuje ako CUV (Compact Urban Vehicle). Zaujímavosťou je, že výrobca pri jeho stavbe opustil filozofiu rámovej konštrukcie a auto vybavil samonosnou karosériou. To zároveň potvrdzuje, že SsangYong pokukuje po lepších jazdných vlastnostiach na asfalte.
Pod karosériou sa predstavené koncepty odlišujú výraznejšie. C200 Aero má pod kapotou naftový dvojlitrový prepĺňaný motor alebo benzínový štvorvalec s objemom 1,8 litra, zatiaľ čo C200 Eco poháňa hybridný pohon pozostávajúci z naftového motora a elektromotora. Obidva koncepty sú vybavené šesťstupňovými automatickými prevodovkami, SsangYong však sľubuje, že k dispozícii budú aj manuálne prevodovky.
Nový model C200 chce výrobca pred spustením predaja otestovať aj v nárazových testoch Euro NCAP.