História sa opakuje. Po vzore Toyoty, ktorá pred dvoma desaťročiami stvorila vlastnú prémiovú značku pre solventnejších zákazníkov, Hyundai vážne uvažuje o vlastnom prémiovom dieťati.
Nová značka by sa mala volať Genesis a pochopiteľne by mala zastrešiť modely Genesis, Genesis Coupe, Equus a dve nové vozidlá – štvordverový športový sedan a crossover. Momentálne prichádzajú do úvahy tri scenáre. Prvý a zdá sa že najpravdepodobnejší je, že Hyundai vytvorí značku Genesis, ktorá bude okupovať „showroomy“ Hyundai, no predaj bude mať na pleciach špeciálne vyškolený personál. Druhá možnosť počíta s vytvorením samostatnej dílerskej siete pre Genesis a tretia možnosť je, že luxusné vozidlá budú ďalej označované ako Hyundai.
Ak dôjde k zrodu novej prémiovej značky, jej produkty budú orientované na amerických zákazníkov, presne ako to bolo v prípade Lexusu, ktorý chcel uchmatnúť podiel najmä od nemeckej konkurencie Mercedes-Benz a BMW. Hyundai by chcel značkou Genesis podkúriť okrem dvoch menovaných aj značkám Audi a Lexus.
Prezident Hyundai Motor America John Krafcik sa vyjadril, že rozhodnutie má ešte čas. Jedným z kľúčových faktorov je, ako sa bude dariť modelu Equus, ktorý sa začne v USA predávať tento mesiac. Osud nenarodenej značky závisí teda od záujmu Američanov.