Tak vznikla novinka s názvom SXC (Shanghai Cross Concept), ktorá bude mať na budúci týždeň premiéru na šanghajskom autosalóne. Takmer päťmetrová karoséria (4870 mm) dokazuje záľubu Číňanov v skutočne veľkých autách. Len si spomeňme na predĺžené sedany od Citroenu či BMW. Vozidlo je široké 2035 mm a vysoké 1610 mm, takže sa dá veľkostne porovnať s BMW X5. Nekompromisný rázvor 3000 mm hovorí o jasnej snahe maximalizovať vnútorný objem kabíny.
Peugeot chce štúdiou SXC rozvinúť nové dizajnové smerovanie, ktoré minulý rok začali vytyčovať koncepty SR1 (luxusný roadster), BB1 (mestský mini elektromobil), EX1 (elektrický roadster) a HR1 (mestský crossover).
Samotný koncept SXC by mal ukázať ako by mohol vyzerať nástupca Peugeota 4007. Poháňa ho hybridná technológia PSA Hybrid4, ktorá v sebe spája benzínový motor 1.6 THP (160 kW/218 k) poháňajúci predné kolesá a elektromotor (70 kW/95 k) poháňajúci zadné kolesá. Spoločný výkon systému je 230 kW (313 koní) a kombinovaná spotreba 5,8 l/ km (CO2: 143 g/km). Hybrid dokáže jazdiť aj na elektrický pohon (pri nízkych rýchlostiach), pri ktorom mu plne nabité batérie vydržia na 12,5 kilometra.
PSA sa snaží zabezpečiť si 8 percent prekvitajúceho automobilového trhu v Číne do roku 2016.