Najnovší agregát samozrejme využíva všetku dostupnú techniku na zvýšenie výkonu, zefektívnenie spaľovania a zníženie spotreby. Výsledkom práce bavorských motorárov je tak agregát s prepĺňaním dvojicou turbodúchadiel, vysokotlakovým priamym vstrekovaním benzínu (pracovný tlak čerpadla je 200 barov), variabilným ventilovým rozvodom Double Vanos a technológiami EfficientDynamics. Valce zvierajú uhol 60 °.
S motorom spolupracuje osemstupňová automatická prevodovka od spoločnosti ZF. Konštruktérom sa podarilo jej hmotnosť aj rozmery udržať na rovnakých hraniciach ako v prípade súčasnej šesťstupňovej automatickej prevodovky, pričom nový automat má širší rozsah prevodov, čím dokáže lepšie využiť potenciál motora. A ten je skutočne veľký.
Technické údaje:
BMW 760i
Motor: 6.0 V12
Zdvihový objem (cm3): 5972
Valce/ventily: 12/4
Max. výkon (kw/ot./min.): 400/5250
Max. krútiaci monet (Nm/ot./min.): 750/1500–5000
Max. rýchlosť (km/h): 250
Zrýchlenie 0–100 km/h (s): 4,6
Kombinovaná spotreba (l/100 km): 12,9
Pohotovostná hmotnosť (kg): 2030
BMW 760Li
Motor: 6.0 V12
Zdvihový objem (cm3): 5972
Valce/ventily: 12/4
Max. výkon (kw/ot./min.): 400/5250
Max. krútiaci monet (Nm/ot./min.): 750/1500–5000
Max. rýchlosť (km/h): 250
Zrýchlenie 0–100 km/h (s): 4,6
Kombinovaná spotreba (l/100 km): 13
Pohotovostná hmotnosť (kg): 2100