Najväčší skok urobila Autovia.sk v oblasti užívateľského rozhrania a ergonómie. "Naším cieľom je čo najviac skrátiť cestu užívateľa k novému autu či súčiastke. Výsledkom podrobnej analýzy potrieb našich užívateľov je design a ergonómia rešpektujúce aktuálne požiadavky na jednoduché ovládanie a prehľadnosť webu. Pri tomto projekte sme mali veľkú výhodu: čerpali sme know-how silných hráčov z našej skupiny – Profesie, Avíza a Pravdy, ktoré patria k dlhodobým lídrom vo svojich odvetviach“, hovorí Martin Barborka, výkonný riaditeľ Autovie.
Rad inovácií a zlepšení zďaleka nekončí: "Veríme, že nová Autovia návštevníkom zjednoduší život a ponúkne viac možností pre dobrý výber“ uzatvára M. Barborka.
Autovia je od marca roku 2007 členom skupiny Daily Mail & General Trust. Do skupiny prišla ako líder na trhu on-line autobazárov. Súčasným cieľom je potvrdiť pozíciu aj na trhu nových vozidiel a náhradných dielov. Prvým krokom na tejto ceste je práve spustenie nového webu.