Aj keď ide o pomerne rozsiahlu prestavbu karosérie, nemôžeme povedať, že je to prestavba práve najoriginálnejšia. Corvette mala vždy aspoň trochu podobné črty s modelmi značky Ferrari, no česká firma Innotech ako keby premenila Corvette na americké Ferrari. Najviac je to vidieť na prednom nárazníku a umelých zadných „C-stĺpikoch“, ktoré sú podobné, ako tie na Ferrari 599 GTB.
Na prednej náprave má Corvette od Innotechu 19-palcové kolesá, vzadu sú to dokonca ráfiky s rozmerom 20 palcov. Zákazník má na výber niekoľko vzorov kovaných diskov od výrobcov ako HRE alebo Forgeline. Na želanie môžu byť vybavené stredovou maticou. Vrcholom ponuky sú karbón-magnéziové disky značky Dynmag.
Interiér je čalúnený kombináciou talianskej a anglickej kože. Rámy sedadiel sú z karbónu. Aj toto prispelo svojou troškou k zníženiu hmotnosti na úroveň okolo 1400 kg. Nové je tiež výfukové potrubie a zákazník si môže vybrať medzi brzdami značky Brembo, alebo Baer. Tie môžu mať priemer buď 355 mm, alebo až 380 mm.
V prípade, že je vaša Corvette vybavená atmosférickým šesťlitrovým osemvalcom LS2, dokážu vám chlapci v Innotechu zvýšiť výkon motora na 500 koní (368 kW). Ak ide o väčší, 6,2 litrový motor LS3, môže to byť aj 560 koní (412 kW). Ak by vám to bolo málo, môžu vám k tomu prihodiť aj dvojicu turbodúchadiel, s ktorými môže byť motor naladený na 600 až 1000 koní (441 až 735 kW).
Innotech plánuje aj tuning výkonnejších verzií Z06 a ZR1. Dokonca sa chystá otvorené verzia modelu C6 s označním Speedster. Chevrolet Corvette od Innotechu má potom pre našinca už iba jednu chybu. Napriek tomu, že ide o českého úpravcu, k dispozícii bude tento model iba na trhu v USA.