Ak sa vám zdá, že farbu, ktorou je nalakované Audi R8 na týchto fotkách, ste už niekde videli, nebude to iba zdanie. V spoločnosti MTM zvolili rovnaký odtieň zelenej, akým je nastriekané aj ikonické Porsche 911 GT3 RS. Okrem tohto vám v rámci odlíšenia sa od „davu“ ponúkajú ultraľahké čierne kované disky kolies s priemerom 20 palcov s decentným zeleným nápisom „MTM forged“. MTM tým chce zdôrazniť, že ide o disky ich vlastnej produkcie.
V rámci optického tuningu tiež spoločnosť MTM ponúka kompletný karbónový bodykit, ktorý pozostáva z predného spojlera, bočných nástavcov prahov a zadného difúzora. Nezabudlo sa ani na drobné detaily, ktoré spoločne vytvárajú dokonalý celok. Zelené nápisy „R8“ nájdete napríklad aj na viečku palivovej nádrže, či brzdových strmeňoch. Zelená farba tiež figuruje v interiéri. Zelenou nitkou je obšitý volant, ktorý je čalúnený Alcantarou a zelený nápis „MTM“ nájdete aj na radiacej páke.
Poďme však k tomu podstatnejšiemu, čím sú úpravy na agregátoch. Ako sme už spomínali, základný atmosférický 4,2 litrový osemvalec s výkonom 313 kW (420 k) a krútiacim momentom 430 Nm dostal kompresor. Jeho výkon tak výrazne poskočil na výsledných 418 kW (560 k). Agregát teraz s kompresorom dosahuje maximálny krútiaci moment 580 Nm.
Silnejší 5,2 litrový desaťvalec s výkonom 387 kW (526 k) prešiel iba jednoduchšími úpravami. Preprogramovaním riadiacej jednotky motora sa podarilo zvýšiť jeho výkon o zhruba 30 kW na výsledných 418 kW (560 k). Obidve verzie však dostali nový výfukový systém a prepracované otvory pre vstup vzduchu do motora.
Páni v MTM nezabudli ani na praktickosť a Audi R8 vybavili systémom, ktorý je schopný dvihnúť podvozok auta o 40 mm. Výrazne to uľahčuje prejazdy cez retardéry, alebo vchádzanie do podzemných garáží. Podobný systém využíva napríklad aj Lamborghini Murciélago.